Οι αρμοδιότητες της θέσης είναι:
Επικοινωνία με προμηθευτές εσωτερικού και εξωτερικού.
Έλεγχος των παραστατικών τιμολόγησης βάση συμφωνιών.
Καταχώρηση παραστατικών αγοράς σε σύστημα ERP.
Δημιουργία και παρακολούθηση προβλέψεων αναφορικά με επιστροφές εμπορευμάτων, τζίρο αγορών, συμμετοχή εκπτώσεων.
Δημιουργία και παρακολούθηση προβλέψεων έγκαιρης πληρωμής εγγυημένου μεικτού κέρδους.
Άμεση συνεργασία και επικοινωνία με τα υποκαταστήματα, τις αποθήκες και το εμπορικό τμήμα της εταιρείας.
Επίλυση τυχόν προβλημάτων με στόχο την ομαλή διεκπεραίωση των παραπάνω διαδικασιών.
Οργάνωση και διατήρηση αρχείου.
Οι ιδανικοί υποψήφιοι πρέπει να διαθέτουν:
Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ (Οικονομικής ή Λογιστικής Κατεύθυνσης)
Προϋπηρεσία τουλάχιστον 6 ετών σε αντίστοιχη θέση.
Εξοικείωση με τη διαδικασία τιμολόγησης και έκδοσης παραστατικών διακίνησης.
Απαραίτητη γνώση χειρισμού Η/Υ (MS Windows, Office και ιδιαίτερα excel).
Πολύ καλή γνώση χειρισμού συστημάτων ERP (γνώση SAP θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν).
Άριστο επίπεδο γνώσης Αγγλικών.
Ικανότητα ανταπόκρισης σε φόρτο εργασίας υπό συνθήκες πίεσης.
Οργανωτικές ικανότητες.
Επιπλέον, οι υποψήφιοι θα πρέπει να χαρακτηρίζονται από ομαδικό πνεύμα, προσαρμοστικότητα και να είναι ανοικτοί στις προκλήσεις.
Δίνοντας προτεραιότητα στην αξία και την προσωπικότητα όλων των ανθρώπων μας, τα Αττικά Πολυκαταστήματα έχουν δημιουργήσει ένα σύγχρονο, ευχάριστο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας, με ευκαιρίες εξέλιξης για όλους.